Masz talent do pisania i interesują Cię problemy naszej lokalnej społeczności? Chciałbyś/ałabyś przedstawić innym swoje przemyślenia i poglądy lub też zrobić relację z ważnego wydarzenia? Napisz do nas na kontakt@naszepiaseczno.pl i zacznij współtworzyć z nami jako dziennikarz obywatelski.

Pracownik administracji biurowej

Kategorie: Praca
Utworzone: poniedziałek, 4 czerwca 2018 Aktualizacja: poniedziałek, 4 czerwca 2018

Pracownik administracji biurowej

 

Jeżeli masz dość pracy w korpo pod krawatem lub w szpilkach i szukasz pracy w miłej i pozytywnej atmosferze. Dobrze trafiłeś!

 

 

Główne obowiązki:

  •  
    •  
      • Dbanie o sprawny obieg dokumentów i przepływ informacji

      • Zamawianie artykułów biurowych oraz obsługa sprzętów biurowych

      • Koordynowanie spotkań

      • Przygotowywanie dokumentów, pism urzędowych

      • Bieżąca organizacja biura

      • Kontakt z klientem telefoniczny oraz mailowy

      • Prowadzenie kalendarza firmowego

      • Tworzenie rozliczeń klientów

      • Wystawianie faktur

 

 

Wymagania:

  • Wielozadaniowość

  • Znajomość pakietu MS Office

  • Umiejętność pracy pod presją czasu

  • Zorientowanie na pracę zespołową

  • Łatwość w komunikacji z klientem

  • Prawo jazdy kat.B

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, będzie dodatkowym atutem

 

Co oferujemy:

  • Umowa o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie

  • Możliwość przywożenia swojego psa do pracy

  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00

 

https://www.facebook.com/ZgranaPaczkaHarmonyPack/

 

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie cv wraz z klauzulą na adres biuro.harmonypack@gmail.com

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).