Niekwestionowany lider i właściciel jedynej i największej ogólnopolskiej sieci serwisowej wymiany i naprawy szyb samochodowych - firma NordGlass aktywnie rozwija franczyzowy koncept sprzedaży. Możliwość posiadania własnego punktu serwisowego pod szyldem NordGlass, współpraca z renomowaną marką, która zapewnia specjalistyczne szkolenia techniczne i handlowe, dopływ klientów indywidualnych i korporacyjnych oraz specjalistyczny "know - how" to tylko niektóre zalety kooperacji z firmą NordGlass dla chętnych do nawiązania współpracy franczyzobiorców z województwa mazowieckiego.
Firma NordGlass możliwość przystąpienia do sieci franczyzowej zapewnia zarówno dużym punktom serwisowym, jak i lokalnym przedsiębiorcom - głównie z branży motoryzacyjnej, którzy chcą wzbogacić prowadzoną działalność o usługi wymiany i naprawy szyb samochodowych. Uzupełnienie dotychczasowej oferty jest dla nich szansą na większą dywersyfikację zakresu działań, zdobycie nowych klientów indywidualnych i korporacyjnych, a co za tym idzie bardziej rozwojowy biznes we współpracy z uznaną marką z branży motoryzacyjnej.
NordGlass - ugruntowana marka
NordGlass jest największą ogólnopolską marką, której oddziały znaleźć można na terenie całego kraju. Wysoka dostępność gotowych produktów oraz poziom świadczonych usług to od lat cechy charakterystyczne jej punktów serwisowych . Franczyzobiorcy współpracujący z marką NordGlass mogą liczyć na systematyczną i kompleksową opiekę. "Naszym partnerom franczyzowym gwarantujemy nie tylko rozpoznawalność jaką niesie za sobą marka NordGlass ale przede wszystkim efektywne metody prowadzenia przedsiębiorstwa. Oferujemy im zatem profesjonalne szkolenia techniczne i handlowe, innowacyjne zaplecze, wsparcie z zakresu najnowszych technologii oraz kampanie promocyjne umożliwiające dotarcie do szerszej grupy potencjalnych klientów, zarówno indywidualnych, jak i korporacyjnych" mówi Marek Grabowski, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu w firmie NordGlass. Choć każdy punkt w sieci działa samodzielnie to za sprawą licznych szkoleń jego standardy dostosowane są do wymogów marki NordGlass. "Wejście w kooperację z marką NordGlass umożliwia rozwój potencjału lokalnych biznesów motoryzacyjnych a dzięki wypracowanej renomie naszej firmy większą rozpoznawalność na tle konkurencji" - dodaje mówi Marek Grabowski z firmy NordGlass.
Wachlarz korzyści NordGlass
Wyspecjalizowany punkt serwisowy firmy NordGlass jest dla przedsiębiorców szansą na intensywny rozwój i przynależność do największej i jedynej ogólnopolskiej sieci serwisów szyb samochodowych. W ramach umowy franczyzowej partnerzy, prowadzący filie pod szyldem NordGlass, otrzymują pełne wsparcie ze strony Customer Care Center. Wypracowane standardy obsługi, zarówno klientów indywidualnych, jak i korporacji przekazywane są franczyzobiorcom podczas dedykowanych szkoleń technicznych i handlowych. Wykorzystując sprawdzony know-how marki NordGlass, przedsiębiorcy mogą również liczyć na dostęp do nowoczesnych narzędzi i zaawansowanej technologii. Firma NordGlass swoim parterom przekazuje także sprawdzony system informatyczny umożliwiający sprawniejszą obsługę zamówień i zleceń. Franczyzobiorcy mogą również liczyć na wsparcie logistyczne oraz treningi techniczne. Nad poziomem prowadzonych szkoleń czuwa doświadczona kadra, która, z uwagi na posiadane kompetencje i wiedzę, wielokrotnie zasiadała w jury podczas międzynarodowych zawodów z zakresu wymiany i naprawy szyb samochodowych.
Obiecujące perspektywy rozwoju
Znaczną część klientów korzystających z punktów serwisowych NordGlass stanowią osoby dokonujące likwidacji szkody z ubezpieczenia. Firma NordGlass od lat ściśle współpracuje z większością ubezpieczycieli oferujących ubezpieczenie AC oraz dodatkowe ubezpieczenie szyb. Ceniony partner na rynku motoryzacyjnym współpracuje także z firmami CFM (Car Fleet Management) oraz z indywidualnymi flotami. Stały dopływ zleceń z rynku korporacyjnego sprawia, że firma NordGlass zapewnia serwis milionom aut rocznie. Korzyści z tego tytułu odnoszą również franczyzobiorcy. Dzięki podpisanym umowom na likwidację szkód szybowych także partnerzy firmy NordGlass, już na starcie działalności, otrzymują dostęp do klientów towarzystw ubezpieczeniowych i klientów flotowych. Stwarza to niezwykle atrakcyjne perspektywy rozwoju i poszerzenie dotychczasowego grona klientów o największe przedsiębiorstwa oraz firmowe floty. Warunkiem przystąpienia do sieci franczyzowej NordGlass jest wniesienie przez przedsiębiorcę wstępnej opłaty franczyzowej w wysokości 35 tys. zł.
Firma NordGlass pozostaje otwarta na współpracę z lokalnymi warsztatami samochodowymi, lakierniami, blacharniami, myjniami, jak również z dealerami samochodowymi, prywatnymi właścicielami punktów autonaprawy, wulkanizacji i serwisów klimatyzacji z województwa mazowieckiego. Franczyzowy koncept sprzedaży firmy NordGlass w Polsce adresowany jest do przedsiębiorców, którzy prowadząc działalność okołomotoryzacyjną, dysponują odpowiednim lokalem, znają specyfikę lokalnego rynku i chcą czerpać korzyści ze współpracy z tak uznaną w Europie marką, jaką jest NordGlass.
NordGlass Sp. z o.o.
ul. Bohaterów Warszawy 11
75-211 Koszalin
www.nordglass.pl
e-mail: sekretariat@nordglass.pl
Komentarze