W sobotę 18 kwietnia 2015 r., wśród klimatycznego wystroju i kuszących zapachów kosmetyków marki PAT&RUB produkowanej przez firmę Aromeda, swój finał znalazł pierwszy z serii "Młodzież na rynku pracy" projekt Stowarzyszenia Polka Potrafi.pl w Piasecznie pn. "Kosmetyk od Młodych dla Młodych".
Na podstawie projektu jednej z grup warsztatowych, Aromeda wyprodukowała linię kosmetyków, która ma trafić w gusta milionów młodych, wymagających ludzi.
Wszystko pod szyldem polskiej marki o międzynarodowej sławie i jakości - PUT&RUB by Kinga Rusin. Czy można sobie wyobrazić lepszy start w świat dorosłych?
Stowarzyszenie Polka Potrafi.pl w Piasecznie przyzwyczaja nas do tego, że projekty wychodzące spod jego skrzydeł są po pierwsze niezwykle dopracowane, a po drugie otwierają perspektywy przed wszystkimi, którzy stają się ich częścią.
Tym razem Polki, które potrafią postanowiły wykorzystać potencjał młodych, którzy z charakterystycznym dla siebie świeżym spojrzeniem, ambicją i kreatywnością zaprojektowali cztery linie kosmetyków dla młodych oraz niczym doświadczeni marketingowcy zaproponowali sposoby promocji swoich produktów - począwszy od projektu opakowania, a skończywszy na strategii sprzedaży.
Można śmiało powiedzieć, że projekty młodych były dopracowane na poziomie atomu. I to dosłownie, gdyż wyszli oni poza schemat i nie tylko poczuli się jak etatowi pracownicy działu marketingu, ale również poszli o krok dalej opracowując skład kosmetyków. Oczywiście wszystko na podstawie drobiazgowego badania rynku, potrzeb młodych i wykorzystania naukowych danych z zakresu kosmetologii.
Klasyczne chapeau bas w tym przypadku wydaje się być nie na miejscu. Niczym kefir zamiast wina do ... podanej na porcelanowym talerzu polędwicy.
Również panie Renata Piotrowska oraz Marta Ziubińska - koordynatorki projektu z ramienia firmy Aromeda, wielokrotnie podkreślały, iż są pod ogromnym wrażeniem kreatywności, zaangażowania i pracowitości młodzieży. Nie można tego rozpatrywać inaczej niż w kategorii sukcesu młodych, gdyż wysoki poziom ich prac sprawił, iż wybór zwycięzców "konkursu" okazał się nie lada wyzwaniem.
Wielokrotnie podkreślano, że niestety tylko jedna drużyna może wygrać nagrodę główną.
Ostatecznie Aromeda zdecydowała się nagrodzić dziewczyny, które jako produkt bazowy w swoich kosmetykach wykorzystały aloes. To właśnie linia ich kosmetyków pod nazwą Aloe Young trafiła do produkcji i w niedługim czasie będzie dostępna dla szerszej grupy odbiorców!
Zwycięski zespół, w okresie wolnym od nauki, zasili szeregi Aromedy. W ramach płatnego stażu, dziewczyny będą miały okazję poznać tajniki pracy w firmie działającej na rynku kosmetycznym, od tak zwanej podszewki.
Z racji tego, iż poziom prac i pomysłów uczestników warsztatów był niezwykle wysoki i ... na wyrównanym poziomie, organizatorzy, tj. Stowarzyszenie Polka Potrafi.pl w Piasecznie postanowili nagrodzić pomysłodawców linii kosmetyków Cool SPA. Nagrodami dla nich będzie profesjonalny makijaż oraz biznesowa sesja zdjęciowa.
Należy podkreślić, iż wszyscy uczestnicy warsztatów zostali nagrodzeni. Nie mogło być inaczej, gdyż wszyscy wykazali się niebanalnymi i niezwykle twórczymi pomysłami!
Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu i zaangażowania młodzieży. To siła napędowa każdego sprawnie działającego mechanizmu. Gdzie są ci, którzy wymagają oprócz wykształcenia 5-letniego stażu pracy na danym stanowisku?
Prosto w oczy powiemy im, że TO działa inaczej.
Młodzi też potrafią !!! A wszyscy, którzy dadzą im szansę, na pewno nie pożałują. Ich firma zyska na świeżości i czego by nie pisać - profesjonalizmie!
Młodzi potrafią! Dla nich chcieć, znaczy móc ...
Podpisujemy się pod tym i mamy nadzieję, że Aromeda i inne firmy z naszego powiatu, będą patrzyły na młodych, aktywnych i zdolnych z "szerszej" perspektywy! Poprzez pryzmat potencjału i zaangażowania ... "papiery" pojawią się później.
Więcej zdjęć z wydarzenia, autorstwa Karoliny Dziechciarskiej, znajdziecie na naszym fanpage'u.
Komentarze