Urząd Miasta i Gminy Piaseczno informuje, że od 1 lipca zmienił się przewoźnik realizujący przewozy autobusowe na wszystkich liniach lokalnych typu L. Przetarg na powyższą obsługę wygrała firma STALKO Przybysz i Wspólnicy Sp. J.
Firma STALKO Przybysz i Wspólnicy Sp. J. obsługuje wszystkie linie typu L w Gminie Piaseczno z wyjątkiem linii L-17 i L 19, na których warunki przejazdu ustala gmina Prażmów.
Zgodnie z informacjami udostępnionymi przez przewoźnika procedura nabycia biletu miesięcznego na wybraną linię przedstawia się następująco:
- Należy wypełnić wniosek (dostępny u kierowcy lub TUTAJ [załącznik1])
- Uiścić u kierowcy opłatę zgodną z cennikiem [załącznik2].
- Wraz z opłatą należy dostarczyć zdjęcie w formacie legitymacyjnym 3,5 x 4,5 cm (podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem). Skan zdjęcia można także wysłać drogą e-mailową na adres: ztm@stalko.net.pl
- Odbiór gotowego biletu wystawionego przez przewoźnika w formie karty elektronicznej następuje u kierowcy. Jeśli pasażer jeździ na danej linii o różnych godzinach to odbiór biletu należy uzgodnić bezpośrednio z kierowcą danej linii.
Bilet miesięczny ważny jest od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca wraz z dokumentem tożsamości. W przypadku posiadania biletu ulgowego pasażer zobowiązany jest okazać podczas kontroli biletów dokument uprawniający do ulgi.
Do czasu wystawienia biletu miesięcznego, co z reguły trwa 3-4 dni, pokwitowanie wniesienia opłaty za bilet (wraz z odpowiednim dokumentem tożsamości) uprawnia do przejazdów na danej linii.
Przedłużenie ważności biletu na kolejny miesiąc odbywa się bezpośrednio u kierowcy.
Bilet miesięczny obowiązuje tylko na wskazanej linii L z odpowiednim numerem. Oprócz biletów na wybraną linię honorowane są również bilety ZTM wszystkich typów ważnych w drugiej strefie.
Bilety L-17 i L-19 nabyć można tak jak dotychczas w Filii Urzędu Pocztowego Poczty Polskiej S.A działającego w Urzędzie Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 5.
Komentarze