Od 4 listopada do 4 grudnia 2020 r. Urząd Miasta i Gminy Piaseczno będzie wykonywać zadania w sposób ograniczający bezpośrednią obsługę interesantów.
BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA INTERESANTÓW będzie możliwa tylko w zakresie:
- spraw z zakresu ewidencji ludności: dowody osobiste, meldunki itd. (Wydział WSO)- po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty; zapisy pod numerem telefonu :
(22) 70 17 600 lub przez internet: system rezerwacji
- spraw z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego - po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty; zapisy pod numerem telefonu (22) 70-17-637; (zapisywanie nie dotyczy sporządzania aktów zgonu)
- przyjmowania wpłat (kasa) - bez konieczności umawiania (kolejkomat),
ZAŁATWIANIE INNYCH SPRAW:
- za pośrednictwem kanałów elektronicznych (mail: urzad@piaseczno.eu" target="_blank">urzad@piaseczno.eu; e-puap).
- telefonicznie:
- Wydział Urbanistyki i Architektury - (22) 70-17-551
- Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami - (22) 70-17-553
- Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Rolnej - (22) 70-17-540
- Wydział Ewidencji Działalności Gospodarczej (22) 70-17-517 lub 518
- Wydział Finansowy - (22) 70-17-508; (22) 70-17-510
- Wydział Inwestycji Drogowych i Inżynierii Ruchu - (22) 70-17-675 (sprawy Inżynierii ruchu) ; (22) 70-17-656 (sprawy inwestycyjne)
- Wydział Utrzymania Infrastruktury i Transportu Publicznego - (22) 70-17-686
- Wydział Inwestycji - (22) 70-17-667 lub (22) 70-17-668
- Wydział Gospodarki Odpadami - (22) 70-17-532
- Wydział Spraw Społecznych - (22) 70-17-646
- Wydział Świadczeń Społecznych - (22) 70-17-581 (w sprawachfunduszu alimentacyjnego); 70-17-559 lub 561 (w sprawach świadczeń 500+ i 300+); 70-17-569 lub 574 (w sprawach świadczeń rodzinnych)
- Wydział Utrzymania Terenów Publicznych - (22) 70-17-652.
- Wydział Polityki Mieszkaniowej - (22) 70-17-592 lub (22) 70-17-586
- Wydział Księgowości Budżetowej - (22) 70-17-616
- Wydział Spraw Obywatelskich - (22) 70-17-600
- Urząd Stanu Cywilnego - (22) 70-17-637
- Wydział Kadr i Administracji - (22) 70-17-575, (22) 70-17-577
- Referat Zamówień Publicznych - (22) 70-17-655
- Referat Polityki Mobilności i Transportu (22) 70-17-684
- Referat Zarządzania Kryzysowego, Spraw Obronnych i Ochrony Przeciwpożarowej - (22) 70-17-538
- Referat Innowacji Miejskich - (22) 726-80-43
- Referat Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych - (22) 756-20-08
- Biuro Promocji i Kultury - (22) 70-17-650
- Biuro Rady Miejskiej - (22) 756-93-86
- Samodzielne stanowisko ds. polityki energetycznej - (22) 70-17-660
- Samodzielne stanowisko ds. rozwoju i polityki gospodarczej 515-001-112
- Straż Miejska - (22) 750-21-60.
SKŁADANIE DOKUMENTÓW:
- za pośrednictwem poczty,
- poprzez wrzucenie dokumentów do wystawionych w tym celu oznaczonych skrzynek, w poszczególnych lokalizacjach lub w przypadku konieczności uzyskania potwierdzenia złożenia dokumentu - bezpośrednio w punkcie obsługi kancelaryjnej.
OSOBISTY ODBIÓR DOKUMENTÓW:
Tylko po telefonicznym umówieniu terminu (telefony powyżej).
GODZINY PRACY URZĘDU:
poniedziałek-piątek 8:00 - 16:00
Komentarze