- Nowa część Designer Outlet Warszawa została oficjalnie otwarta 18 maja przecięciem różowej wstęgi przez przedstawicieli zarządcy i właściciela centrum, lokalnych władz, z udziałem Gabi Drzewieckiej
- Designer Outlet Warszawa powiększył się do 23,000 m2 i oferuje ponad 130 międzynarodowych i polskich marek modowych i lifestylowych
- Wyremontowany food court uprzyjemni zakupy klientom po zdjęciu obostrzeń
- Centrum zapewnia bezpieczne i wygodne zakupy w przyjemnej atmosferze
18 maja miała miejsce długo wyczekiwana uroczystość oficjalnego otwarcia nowej części Designer Outlet Warszawa, podczas której została przecięta symboliczna różowa wstęga. Spotkanie odbyło się w bezpiecznych warunkach, zgodnie z przepisami pandemicznymi.
Z dodatkowymi 5,500 m2 i ponad 25 nowymi sklepami i restauracjami, Designer Outlet Warszawa zyskał miano największego w Polsce outletu z modą premium. Powierzchnia GLA wynosi teraz 23,000 m2, a centrum może pochwalić się wyjątkowym tenant mixem ponad 130 międzynarodowych i polskich marek modowych i lifestylowych.
Ceremonia przecięcia wstęgi z Gabi Drzewiecką
Ceremonię przecięcia wstęgi poprowadziła Gabi Drzewiecka, znana dziennikarka, prezenterka telewizyjna i radiowa.
Marek Jakubiak, Head of Real Estate CEE of DWS Group; Thomas Reichenauer, Managing Director zarządcy obiektu ROS Retail Outlet Shopping, Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa i Daniel Putkiewicz, Burmistrz Piaseczna i Zdzisław Lis Wicestarosta Powiatu Piaseczyńskiego przecięli wstęgę przed nowo powstałym wejściem do centrum.

Thomas Reichenauer podkreślił szczególne miejsce Designer Outlet Warszawa na polskim rynku outletowym. - Jesteśmy bardzo dumni, że mamy zaszczyt zarządzać tak ambitnym projektem. Cieszymy się, że nareszcie możemy świętować otwarcie nowej części Designer Outlet Warszawa, który jest jedną z naszych najważniejszych lokalizacji outletowych w Europie. Z nowo pozyskanymi najemcami i powiększoną powierzchnią centrum wzmocni swoją pozycję lidera na polskim rynku outletowym. Dodatkowo, ciężko pracujemy nad kolejnymi inwestycjami - rozbudową Designer Outlet Gdańsk i Designer Outlet Sosnowiec.
Ponad 130 marek modowych i lifestylowych
Po rozbudowie, Designer Outlet Warszawa oferuje teraz szeroki wachlarz ponad 130 marek modowych i lifestylowych, a także unikalny wybór międzynarodowych brandów z segmentu premium. W centrum swoje outletowe debiuty miały m.in. MaxMara, Twinset i Swarovski. W nowej części otworzyły się także m.in. sklepy Lacoste, Marc O’Polo, Tous i Lindt.
Pozycja premium wyróżnia Designer Outlet Warszawa na mapie centrów outletowych w Polsce, ze względu na dostępność międzynarodowych marek takich jak Armani, Boss, Furla, Guess, Högl, Liu Jo, Manila Grace, Pinko i Trussardi. Ważną częścią rozbudowanego skrzydła jest nowy, powiększony do 800 m2 salon Nike, a także ogromny sklep znanej amerykańskiej marki casualowej.

Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa, opowiedziała o nowych sklepach: - Do dyspozycji najemców przekazaliśmy ponad 30 lokali, w których powitaliśmy nowe marki, w tym takie, które do tej pory nie były dostępne w formacie outletowym, a swój pierwszy i jedyny w Polsce salon otworzyły właśnie u nas. To wielkie wyróżnienie móc pochwalić się tyloma nowymi salonami, które uzupełniły bogatą ofertę centrum. Zróżnicowana oferta, która nadal będzie uzupełniana o nowe propozycje, sprawia, że Designer Outlet Warszawa jest najciekawszą destynacją zakupową nie tylko dla mieszkańców stolicy i okolic, ale i dla wielu klientów zagranicznych.
Wyremontowany food court uprzyjemni zakupy
Strefa restauracyjna w centrum została przebudowana, dzięki czemu zyskała nowy, stylowy wygląd. Ze względu na obostrzenia spowodowane pandemią, food court nie może jeszcze zostać otwarty w pełnym wymiarze. Po ponownym otwarciu restauracji Designer Outlet Warszawa będzie najlepszą destynacją oraz miejscem spotkań czy relaksu dla rodzin i przyjaciół.
Po zniesieniu wiosennego lockdownu klienci chętnie wrócili do Designer Outlet Warszawa. Ciekawi nowej oferty i nowych wnętrz spędzają czas na zakupach. Centrum dbając o komfort i dobre samopoczucie wszystkich gości, zapewnia maksymalny poziom bezpieczeństwa, spełniając wszystkie wymagane w czasie pandemii normy. Przestronne wnętrza i dodatkowe miejsca parkingowe w wielopoziomowym, krytym garażu, z których w pełni mogą korzystać klienci, powodują, że zakupy w Designer Outlet Warszawa są prawdziwą przyjemnością.
Komentarze