Już tej jesieni, Piaseczno stanie się nowym przystankiem na kulinarnej mapie Polski, który przeniesie miłośników włoskiej kuchni wprost do słonecznej Italii. L'Osteria, znana z wyjątkowo dużych pizz, ręcznie robionego makaronu i ciepłej, rodzinnej atmosfery, otworzy swój drugi lokal w Polsce, w nowym kompleksie San Park Piaseczno już 18 października.
L'Osteria od lat zdobywa serca Europejczyków dzięki niepowtarzalnej atmosferze włoskiej gościnności oraz wyjątkowej ofercie kulinarnej. Warszawski lokal w Centrum Praskim Koneser w ciągu roku zaserwował około 25 000 past i 35 000 pizz, zdobywając serca miłośników włoskiej kuchni.
Teraz marka zaprasza do kolejnej lokalizacji, by dalej rozbudzać apetyt na autentyczne smaki Italii. W nowej restauracji w Piasecznie goście będą mogli delektować się słynnymi, ponadprzeciętnie dużymi pizzami o średnicy 45 cm, których połówki mogą różnić się smakami. Restauracja oferuje również świeży makaron z własnej manufaktury, przygotowywany na bazie mąki importowanej z Włoch, oraz szeroki wybór tradycyjnych włoskich antipasti i deserów.
"Piaseczno to kolejny przystanek na naszej włoskiej podróży po Polsce. Jesteśmy dumni, że możemy otworzyć tu naszą drugą lokalizację i zaprosić jeszcze więcej gości do świata L’Osterii - pełnego smaku, radości i włoskiej gościnności" - podkreśla Adam Mularuk, franczyzobiorca L'Osteria na Polskę.
Piaseczno - nowa oaza włoskiego stylu
L'Osteria w San Park Piaseczno to nie tylko miejsce na lunch czy kolację, ale przestrzeń, która łączy nowoczesny design z przytulną, włoską atmosferą. Wnętrza nowego lokalu w Piasecznie, z ciepłymi barwami, drewnianymi akcentami i detalami z naturalnego marmuru, zostały zaprojektowane tak, by każdy czuł się tu jak we włoskiej trattorii - przytulnie i stylowo. Otwarte kuchnie pozwalają gościom na podglądanie, jak przygotowywane są ich ulubione potrawy, co dodatkowo wzbogaca kulinarne doświadczenie. Restauracja tworzy idealne tło do długich rozmów i celebracji życia.
"Chcemy, by każdy gość poczuł się u nas jak we włoskim domu, gdzie jedzenie jest radością, a atmosfera - zaproszeniem do wspólnego spędzania czasu. L'Osteria to miejsce, gdzie celebrowanie chwili jest tak samo ważne, jak smak serwowanych potraw" - mówi Adam Mularuk.
W nowej restauracji goście będą mogli cieszyć się smakiem Italii w stylowym, przestronnym wnętrzu, które pomieści 130 osób. Dodatkowo, w sezonie letnim, restauracja zaoferuje aż 150 miejsc w malowniczym ogródku, gdzie można delektować się posiłkami na świeżym powietrzu.
L'Osteria - La Dolce Vita na wyciągnięcie ręki
Restauracja zlokalizowana w San Park Piaseczno, jednym z najnowocześniejszych kompleksów handlowo-usługowych w okolicach Warszawy, idealnie wpisuje się w dynamicznie rozwijający się obszar. Położenie zapewnia dogodny dostęp zarówno dla mieszkańców Piaseczna, jak i okolicznych miejscowości, oferując miejsce idealne na codzienne spotkania i specjalne okazje. Przeszklone wnętrza restauracji zapewnią gościom wyjątkowe wrażenia, umożliwiając podziwianie otaczającej przestrzeni, a nowoczesny design w harmonii z włoską tradycją stworzy idealne warunki do celebrowania La Dolce Vita.
O firmie L'Osteria
Pierwsza L'Osteria została otwarta w Norymberdze w 1999 roku i szybko stała się restauracją polecaną wśród smakoszy. Sukces "miłego włoskiego sąsiada" zachęcił założycieli, Friedemanna Findeisa i Klausa Radera, do dalszego rozwijania tego pomysłu. Szybko rozwinęli działalność na całe Niemcy, aż do 2011 roku, kiedy to otworzyli swoją pierwszą restaurację w Austrii. Szwajcaria, Anglia, Czechy, Holandia, Francja i Luksemburg to sześć kolejnych rynków europejskich, na których są obecni. Aktualnie L'Osteria to ponad 160 restauracji w ośmiu krajach.
Firma wierzy w współpracę między dostawcami, partnerami i pracownikami, a także w rozwój pracowników. Goście również czują atmosferę La Famiglia: obsługa i gościnność są najwyższym priorytetem w L'Osteria. Niezawodna jakość składników na najlepsze pizzę i makaron d'amore, wyjątkowa atmosfera w restauracjach i dobry stosunek jakości do ceny dopełniają filozofię marki. W marcu 2023 r. marka trafiła do portfela funduszu McWin, prywatnej firmy inwestycyjnej specjalizującej się w usługach gastronomicznych i technologii żywności.
Komentarze