Są jeszcze wolne miejsca na warsztaty diagnostyczne dotyczące marki i produktu turystycznego, organizowane w ramach prac nad "Strategią rozwoju gminy Konstancin-Jeziorna 2040+".
Zapisy prowadzone są online.
Spotkanie zaplanowano na najbliższy piątek (21 lutego) o godz. 16.30 w Urzędzie Miasta i Gminy.
Szanowni mieszkańcy, przedsiębiorcy, przedstawiciele organizacji pozarządowych i pasjonaci lokalnego rozwoju zapraszamy 21 lutego (piątek) na warsztaty diagnostyczne, podczas których wspólnie zastanowimy się nad:
- wizerunkiem miasta - co wyróżnia Konstancin-Jeziornę i konstytuuje jego "ducha miejsca"?
- kierunkami rozwoju turystyki - co stanowi o atrakcyjności miejskiego produktu turystycznego?
- osobowością marki miasta - czy nasze miasto jest "odkrywcą", "opiekunem", a może "twórcą" i co z tego wynika?
Ramowa agenda warsztatów:
Moduł 1: Diagnoza wizerunku miasta
- Burza mózgów: Jak postrzegamy Konstancin-Jeziornę - więcej niż tylko uzdrowisko?
- Analiza mocnych i słabych stron wizerunku miasta.
Moduł 2: Turystyka - szanse i wyzwania
- Tworzenie mapy potencjałów turystycznych.
- Dyskusja: Jakie bariery utrudniają rozwój oferty turystycznej?
Moduł 3: Wypracowanie wstępnych założeń marki miasta poprzez kreatywną eksplorację jej osobowości, wartości i archetypów
- Gra: "Czy Konstancin jest kobietą?" - personifikacja miasta.
- Definiowanie wartości miasta za pomocą metafory DNA.
Wypracowane na spotkaniach materiały posłużą do definiowania rozwiązań strategicznych w w/w obszarach w ramach dalszych prac nad strategią rozwoju gminy. Warsztaty poprowadzi Adam Mikołajczyk - ekspert Fundacji Miasto z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu terytorialnym oraz projektach dotyczących rozwoju turystyki.
Początek o godz. 16.30 w sali posiedzeń Urzędu Miasta i Gminy (ul. Piaseczyńska 77).
Obowiązują zapisy. Rejestracja na warsztaty prowadzona za pośrednictwem strony internetowej www.strategia.konstancinjeziorna.pl zakładka Zaproszenie na warsztaty.
Komentarze